backpack-surfer کوله گرد

کوله گرد

ارائه دهنده معتبرترین اطلاعات و خدمات گردشگری در ایران

کوله گرد

ارائه دهنده معتبرترین اطلاعات و خدمات گردشگری در ایران

نوروز 99 با کوله گرد backpack surfer 99

کوله گرد

ارائه دهنده اطلاعات سفر در سراسر ایران
ارائه دهنده اطلاعات هتل ها، محل های اقامت و رستوران ها در سراسر ایران
ارائه دهنده اطلاعات و نقشه مناطق گردشگری و فصول گردشگری در سراسر ایران
ارائه دهنده اطلاعات تورهای مسافرتی و تور لیدرها در سراسر ایران

جهت هرگونه مشاوره تلفنی لطفا با شماره های 09354180014 و یا 09124843812 تماس حاصل فرمایید.

backpack-surfing کوله گردی

بایگانی

هتل با متل چه تفاوت هایی دارد ؟

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳ ق.ظ

هتل با متل چه تفاوت هایی دارد ؟

توجه داشته باشید که معمولا کسانی که تصمیم به ساخت هتل می گیرند، هدفشان تاسیس جایی است که همه ی امکانات در آن نه تنها بهترین باشد، بلکه موجب لذت بردن مسافران نیز بشود. در واقع طراحی هتل ها به ‌گونه ‌ای است که مهمانان آن گردشگر و یا ساکن همان شهر، بتوانند لحظات مفرحی را در فضای هتل بگذرانند. هتل ها مخصوصا به ‌ویژه در مراکز شهرها، نزدیک فرودگاه ‌ها، اماکن معروف و پر تردد گردشگری، نزدیک بزرگراه ‌ها و مراکز خرید و همچنان در دنج ترین مناطق میدانگاه های معروف ساخته می شوند. جالب است بدانید که حتی برخی از ساکنان شهرها نیز برای لذت بردن از اوقات فراغت خود به هتل ‌های نزدیک محل سکونت خود می‌ روند.  در تمامی هتل ها، رستوران و حداقل یک کافه در نظر گرفته شده است و مسافران می توانند اصلا نگران غذای خود نباشند. در هتل ها یکی از وعده های غذایی که معمولا صبحانه است، رایگان و باقی وعده ها شامل هزینه می گردند.

 

تفاوت هتل با متل

اما در مقابل، متل ‌ها با هدف اقامت مسافران بین ‌راهی ساخته می‌ شوند. در طراحی متل دسترسی آسان به اتومبیل شخصی و نزدیکی به ورودی بزرگراه ‌ها مورد توجه قرار می ‌گیرد. متل‌ ها امکانات اولیه‌ ای ارائه می ‌دهند تا هر مسافری توان پرداخت هزینه ی اقامت در آن ‌ها را داشته باشد. حتی اگر به متل ‌های واقع در اطراف جاذبه‌ های گردشگری دقت کنید، طراحی به ‌گونه ‌ای است که فرض شده است که مسافران بیشتر اوقات خود را در بیرون از متل می ‌گذرانند و تنها برای استراحت و گذراندن شب به متل باز می ‌گردند. متل‌ ها بیشتر در حومه‌ ی شهرها و به‌ خصوص در نزدیکی آزاد راه‌ ها و جاده ها و یا در فاصله ای شهرها و در ایران بیشتر در مناطق خوش آب و هوا دایر می گردند اما در مقابل، هتل‌ ها در همه جا پیدا می‌ شوند. در کل، فاصله ی متل‌ ها معمولا کمی بیشتر از هتل ‌ها نسبت به جاذبه های گردشگری است.  در بیشتر متل ‌ها تهیه غذا به عهده ی خودتان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارتباط با کوله گرد call to action backpack-surfer