backpack-surfer کوله گرد

کوله گرد

ارائه دهنده معتبرترین اطلاعات و خدمات گردشگری در ایران

کوله گرد

ارائه دهنده معتبرترین اطلاعات و خدمات گردشگری در ایران

نوروز 99 با کوله گرد backpack surfer 99

کوله گرد

ارائه دهنده اطلاعات سفر در سراسر ایران
ارائه دهنده اطلاعات هتل ها، محل های اقامت و رستوران ها در سراسر ایران
ارائه دهنده اطلاعات و نقشه مناطق گردشگری و فصول گردشگری در سراسر ایران
ارائه دهنده اطلاعات تورهای مسافرتی و تور لیدرها در سراسر ایران

جهت هرگونه مشاوره تلفنی لطفا با شماره های 09354180014 و یا 09124843812 تماس حاصل فرمایید.

backpack-surfing کوله گردی

بایگانی

 

انواع دوچرخه

 

  • دوچرخه کوهستان
  • دوچرخه شهری
  • دوچرخه توریستی
  • دوچرخه جاده (کورسی)
  • دوچرخه پیست
  • دوچرخه نمایشی
  • دوچرخه برقی

 

ویژگی دوچرخه توریستی


ویژگیهای دوچرخه های سایکل توریست و دوچرخه هایی که برای این منظور ساخته میشوند دارای ویژگیهای خاصی هستند که از آن جمله میتوان به طراحی بدنه آنهااشاره کرد که نحوه قرار گرفتن بر روی آنها بسیار راحت بوده و در مسیرهای طولانی میزان خستگی کمتری خواهند داشت. از نظر سایز طوقه و لاستیک نیز نسبت به دوچرخه های کوهستان بزرگتر بوده ویا 40*700میباشند. ازدیگر700*38 ،700*35 ودرسایز ویژگیهای این نوع دوچرخه ها میتوان به محل هایی برای ترک بند جلو و عقب و گل گیر اشاره کرد که بر روی تنه قرار دارد. همچنین دوچرخه های سایکل دارای دو تا سه جا برای بستن قمقمه میباشند. از نظر سیستم تعویض دنده و همچنین تعداد دندانه های سینی های طبق و خودرو با سایر دوچرخه ها متفاوت میباشند. در قسمت تنه این دوچرخه ها هیچ نوع کمکی وجود ندارد و دوشاخ های آنها نیز به دو صورت کمک دار و بدون کمک وجود دارد از نظر فرمان هم دارای سه مدل فرمان صاف، پروانهای و فرمان دوچرخه های جاده (کورسی) هستند که متناسب با سلیقه خودتان میتوانید انتخاب کنید.

 

ویژگی دوچرخه کوهستانی

دوچرخه‌های کوهستان که اختراعی نسبتا جدید در دنیای دوچرخه هستند معمولا به کمک فنرها، تایرهای پهن‌تر و بدنه‌های مقاومتر شناخته می‌شوند. این دوچرخه‌ها با دارا بودن گستره نسبتا زیاد دنده، امکان بالا رفتن از شیب‌های تند و پایین آمدن های سریع را فراهم می‌کنند. فرمان‌های صاف کنترل بیشتری به دوچرخه سوار می‌دهند و در مدل‌هایی که معمولا مخصوص سراشیبی‌های تند ساخته شده اند، بودن کمک فنر عقب می‌تواند کمک بزرگی باشد. این روزها در ایران خیلی‌ها برای استفاده‌های شهری، به سراغ دوچرخه‌های کوهستان می‌روند.

ویژگی دوچرخه شهری

دوچرخه‌های شهری معمولا برای سطوح مناسبی مثل آسفالت طراحی شده‌اند. لاستیک‌های باریکتر از کوهستان باعث مقاومت کمتر شده و ترمزهای خوب امنیت شما را در خیابان افزایش می ‌دهند. وضعیت نشستن روی این دوچرخه‌ها معمولا تا حدودی عمودی است تا دید نسبت به خیابان بهتر باشد و بودن آینه کمک خوبی برای کشف وضعیت ماشین‌های در حال نزدیک شدن از پشت سر است. این دوچرخه‌ها معمولا فرمان‌های صاف داشته و عرض آن‌ها زیاد نیست تا به حرکت کردن در کنار جمعیت و حتی لابلای ماشین‌ها کمک کند. البته در نهایت وضعیت خوب خیابان‌های درون شهری این امکان را فراهم می‌کند تا تقریبا از هر مدل دوچرخه ای به عنوان دوچرخه شهری استفاده کرد.

 

 

ارتباط با کوله گرد call to action backpack-surfer