backpack-surfer کوله گرد

کوله گرد

ارائه دهنده معتبرترین اطلاعات و خدمات گردشگری در ایران

کوله گرد

ارائه دهنده معتبرترین اطلاعات و خدمات گردشگری در ایران

نوروز 99 با کوله گرد backpack surfer 99

کوله گرد

ارائه دهنده اطلاعات سفر در سراسر ایران
ارائه دهنده اطلاعات هتل ها، محل های اقامت و رستوران ها در سراسر ایران
ارائه دهنده اطلاعات و نقشه مناطق گردشگری و فصول گردشگری در سراسر ایران
ارائه دهنده اطلاعات تورهای مسافرتی و تور لیدرها در سراسر ایران

جهت هرگونه مشاوره تلفنی لطفا با شماره های 09354180014 و یا 09124843812 تماس حاصل فرمایید.

backpack-surfing کوله گردی

بایگانی

مشگین شهر بهشت گمشده

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۳۰ ب.ظ

 

مشگین شهر بهشت گمشده

این شهرستان در شمال غربی ایران و در استان اردبیل قرار گرفته است. مشگین شهر یا (مشکین شهر) بانام سابق خیاو، یکی از شهرستانهای استان اردبیل می باشد که در فاصله ۹۰ کیلومتری شهر اردبیل و ۱۸۰ کیلومتری شهر تبریز در دامنه پربرکت کوهستان سبلان و در ارتفاع ۱۴۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. این شهرستان دارای قدمتی ۸ هزار ساله بوده و صدها اثر باستانی و تاریخی در آن به ثبت رسیده است. به علت برخورداری از آب و هوای معتدل کوهستانی هوای این شهرستان در فصول گرم، بسیار خنک و در فصول سرما، سرد می باشد. کوه بی نظیر سبلان با دامنه های بهشتی در فاصله ۲۵ کیلومتری از این شهرستان (۴۵ کیلومتری مرکز شهر) قرار دارد. این شهرستان در شمال غربی ایران و در استان اردبیل قرار گرفته است.

 

مشگین شهر

وجود بیش از نه چشمه طبیعی آبگرم، ۱۲ مجتمع آبدرمانی و گردشگاههای فراوان طبیعی مشگین شهر را به یکی از قطبهای مهم گردشگری ایران تبدیل کرده است. از مهمترین محصولات کشاورزی این شهرستان می توان به انگور، سیب، هلو، شلیل، گندم، جو و نیز برنج اشاره نمود. عسل سبلان، معروفترین سوغاتی مشگین شهر بوده و قالی بافی، گلیم بافی، جاجیم بافی و سفالگری دارای قدمتی دیرینه در این شهرستان می باشند. مشگین شهر دارای سایت های پرواز با پاراگلایدر برای فصول مختلف می باشد. همواره جشنواره های مختلف مانند جشنواره ملی پاراگلایدر در این منطقه برگزار می شود. مشگین شهر، تکه ای کوچک از بهشت در دامنه کوه باعظمت سبلان می باشد. کمی از قابلیتهای این بهشت گمشده: طولانی ترین پل معلق خاورمیانه، چشمه ها و مجتمع های بی نظیر آبدرمانی، آثار متعدد تاریخی و باستانی، تفرجگاهها، کوهها، دشتها، بیشه زارها و رودخانه ها، دریاچه ها و آبشارهای بی بدیل، باغات ناب میوه، سایت پرواز با پاراگلایدر و .... .

نظرات  (۲)

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارتباط با کوله گرد call to action backpack-surfer