backpack-surfer کوله گرد

کوله گرد

ارائه دهنده معتبرترین اطلاعات و خدمات گردشگری در ایران

کوله گرد

ارائه دهنده معتبرترین اطلاعات و خدمات گردشگری در ایران

نوروز 99 با کوله گرد backpack surfer 99

کوله گرد

ارائه دهنده اطلاعات سفر در سراسر ایران
ارائه دهنده اطلاعات هتل ها، محل های اقامت و رستوران ها در سراسر ایران
ارائه دهنده اطلاعات و نقشه مناطق گردشگری و فصول گردشگری در سراسر ایران
ارائه دهنده اطلاعات تورهای مسافرتی و تور لیدرها در سراسر ایران

جهت هرگونه مشاوره تلفنی لطفا با شماره های 09354180014 و یا 09124843812 تماس حاصل فرمایید.

backpack-surfing کوله گردی

بایگانی

اتاق و سوئیت های هتل ها

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۵۳ ب.ظ

اتاق و سوئیت های هتل ها

میهمانان با مراجعه به هتل ها با رنکینگ های متفاوت معمولا با عبارات و اصطلاحات زیر مواجه میشوند:

  • اتاق یک نفره:  اتاق یک نفره Single نامیده می شود. دارای یک تخت تک نفره بوده و اختصاراً با علامت SGL نشان داده می شود.
  • اتاق دو نفره: اتاق دو نفره Double یا نامیده میTwin شود. Double یعنی اتاقی که یک تخت دو نفره به هم چسبیده دارد و Twin اتاقی است که دو تخت مجزا دارد و اختصاراً با علامت DBL نشان داده می شود.
  • اتاق سه نفره: اتاق سه نفره Triple نامیده می شود، دارای ۳ تخت تک نفره و یا یک تخت تک نفره و یک تخت دونفره به هم چسبیده می باشد و اختصاراً با علامت TPL نشان داده می شود.
  • سوئیت(Suite): به اتاقی گفته می شود که قسمت جلوی آن مختص پذیرایی و پشت آن اتاق خواب قرار گرفته است. در بعضی از هتل ها قسمت پذیرایی در پایین و چند پله بالاتر اتاق خواب و حمام قرار دارد (Duplex) البته می توان در سوئیت یک آشپزخانه کوچک نیز دایر نمود.
  • سوئیت بعد از جشن (Fiesta Suite): این نوع سوئیت ها معمولاً در هتل هائی قرار دارند که دارای سالن عروسی است و پس از پایان مجلس عروسی، برای استراحت و خواب در اختیار عروس و داماد قرار می گیرد. معمولاً مخارج این سوئیت قبلاً جزو هزینه های مجلس عروسی منظور گردیده و هزینه جداگانه ای ندارد.

 

  • آپارتمان(Apartment): عبارت است ازیک هال و پذیرایی با یک، دو و یا سه اتاق خواب که هر کدام دارای دو تخت است . در صورتی که دواتاقه باشد، معمولاً یک اتاق (Double) یک تخت دو نفره و اتاق دیگر Twin، دو تخت یک نفره خواهد داشت. هر آپارتمان یک حمام مشترک دارد و یک آشپزخانه کوچک دارد. معمولاً در قسمت پذیرایی به تعدادکافی صندلی یا مبل راحتی وجود دارد.
  • استودیو(Studio): به اتاقهایی گفته می شود که در بدو ورود به شکل اتاق پذیرایی دیده می شود ولی در صورتی که مبلها یا کاناپه ها را به صورت تختخواب در آورند حکم اتاق خواب را خواهد یافت. از این رو، روزها اتاق پذیرایی و شبها اتاق خواب است، البته کاناپه ها طوری ساخته شده اند که می توان بالش و پتو و ملحفه را داخل آن جای داد. اتاق استودیو حمام نیز دارد. همچنین استودیو می تواند آشپزخانه کوچکی نیز داشته باشد .
  • اتاق های به هم متصل (Connected Room): دو اتاق تودرتو را می گویند که هر دو اتاق به راهرو اصلی هتل راه دارد و هر کدام به تنهایی یک اتاق کامل است و حمام جداگانه ای هم دارد. این دو اتاق به وسیله یک در از وسط به هم متصل است. چنانچه یک خانواده چهار نفره، چنین اتاقی را درخواست نماید، بچه ها در یک اتاق و پدر و مادر در اتاق دیگر اقامت خواهند نمود . این اتاق ها بدون این که درب راهرو اصلی را باز کنند از درب وسط می توانند با هم در ارتباط باشند.
  • کابانا(Cabana): این اتاق در طبقه همکف قرار دارد، که پنجره آن به محوطه ای باز می شود که متصل به استخر شنا می باشد. ساکنین چنین اتاقی می توانند برای تعویض لباس از اتاق مخصوص خود استفاده نمایند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارتباط با کوله گرد call to action backpack-surfer